Información necesaria
Nombre a incorporar en el logotipo
The World Travel Directory
Eslogan a incorporar en el logotipo
Descripción de la organización y el público al que apunta
It's a Travel Directory (listing) of ALL Travel Suppliers/companies and their Sales Reps - for all destinations/countries of the World PLUS a listing within that Travel Supplier listing of who their Sales Reps are and their contact info.
The initial audience are American Travel Advisors (85% women average age 45 years and 15% men avg. age 50 ) and American Travel Supplier Sales Reps (55% men avg. age 40 yrs. and 45% women avg. age 40) AND eventually the American Traveling Consumers of the World.
Industria
Viajes y hotelería
Estilo visual
Colores a explorar



Otros requisitos relativos al color
a Bora Bora type blue green ocean color and for the font color: a dark navy with a little dark green for the font color (like the bottom far right color squares of both the blue and the green color charts that I checked above in the brief) in an Aparajita font for: The World Travel Directory
Atributos de estilo
Diseño de inspiración
Detalles del contenido
Detalles de la tarjeta de presentación
A foldable business card with 4 spots of available info. On the front -- which will turn like a page of a book to the left -- just the logo encompassing most of the space with room for changeable tag lines below it.
Behind the front (page) after opening like a book -- to the 2nd page - room for a QR code of our website, written website and social media logos/links and or with room for a line of verbiage at the top and bottom. Third page: verbiage of key points of who we are and what we offer etc.
The 4th or back page of the card will have all the contact info: Name, title, phone and email address.
Referencias
Imágenes de stock
El cliente permitió el uso de imágenes de stock en este concurso.
Las imágenes de stock son fotos con licencia y archivos vectoriales. Declare las imágenes de stock cuando presente sus diseños para que los clientes pueden pagar las licencias.
Adjuntos
Otras notas
Archivos finales del concurso
1 x Logotipo
Ganador del concurso
1 x Tarjeta de presentación
Archivos finales
Si usa tipos de letra que requieren licencia, confirme que el cliente esté de acuerdo con su uso. Por motivos de licencias, es mejor proporcionarle a su cliente información sobre cómo adquirir el tipo de letra en lugar de proporcionarle los propios archivos.
El texto en logotipos debe convertirse a letras sin relleno.
How it pops out at you so clearly readable - not the dark colors necessarily