- Inicio
- Logotipos
- Concursos Logotipos
- Südamerikanisches Lebensgefühl in Deutscher Qualität:"Ama la Vida" Ecuador Kaffee aus Köln Ehrenfeld
flor.natascha tuvo su nuevo logotipos a través de un concurso de diseño:
Südamerikanisches Lebensgefühl in Deutscher Qualität:"Ama la Vida" Ecuador Kaffee aus Köln Ehrenfeld
Ver el concurso de Logotipos de flor.natascha...
Todo comenzó con un brief de diseño.
Una guía rápida e interactiva le ayudó a comprender su estilo de diseño y capturó exactamente lo que necesitaba en su logotipos.
Diseñadores de todo el mundo presentaron su magia del diseño.
propuestas de diseño
Obtendrá muchos conceptos de diseñadores experimentados de todo el mundo.
diseñadores
Trabaje con diseñadores talentosos y profesionales en Logotipos para convertir sus ideas en realidad.
ganador
Seleccionar su Logotipos personalizado favorito (¡o dos! ¡O tres!). Y el diseño es todo suyo.
flor.natascha colaboró con diseñadores para refinar sus ideas
Califica los diseños
Cuando comienzan a llegar las propuestas de diseño, puede calificarlas para que los diseñadores sepan lo que está buscando en el diseño de su logotipo.
Dar feedback
99designs tiene excelentes herramientas de colaboración para que pueda identificar y capturar sus ideas
Y luego ... ¡seleccionaron un ganador!
Reseña de clientes
Exceeded my expectations! Was very easy to work with and responsive, and I was really pleased with how they injected their own ideas into the prompts/guidance I game. Would absolutely choose to work with them again!
jacl0En el camino, se encontraron con muchos diseñadores talentosos ...
Creemos que los concursos son una forma súper divertida de obtener diseños.
Concursos terminados recientemente:
Attractive logo for our newly opened restaurant
Dojo is a place where unique Japanese fusion cuisine meets a hangout place for people who share the passion of speed bik
entries
designers
Expo booth design to attract new customers
We are a trading company of frozen seafood products. We are exhibiting at Seafood Expo Global in Barcelona in April and
entries
designers
Masculine instant coffee
We sell instant coffee with a supplement that helps boost testosterone and muscle mass
entries
designers
Package Design Taste with Purpose Grass Fed Beef
Target Persona 1: The Eco-Conscious Family Demographics: Dual-income professional couple with young children (aged 5-12
entries
designers
Child of Miro - I want to love your idea
HeartCompass Roasts Coffee The target market is coffee drinkers who love themselves and want to nurture their spirit
entries
designers
Logo pour une ferme pédagogique avec beaucoup de diversification
Ferme familiale sur 4 générations : Activité : Accueil de classes scolaires, anniversaires à la ferme, 3 gîtes insolite
entries
designers
Boston Hockey Group
We are a girls hockey program who runs several age groups. Our target audience is youth female athletes from the U14-U1
entries
designers
Design a logo for our video production agency
We are a video production company in Orlando, Florida. We create business videos for successful businesses, nonprofits,
entries
designers
Circle surround large 2. Small c, large A. The 2A slightly more pronounced than the c
My target audience is going to be men (with women but lesser so) from ages 18 to 80 years old. Outdoor men and women th
entries
designers
Create a modern, clean, classy logo for a boutique financial firm who serves lawyers & professionals
Small financial planning firm. Target audience is sophisticated professionals - millenial age, and pre-retirees age 50+.
entries
designers
Logo Finanzdienstleister
Finanzberatung für Immobilien, Investments, Versicherungen, Absicherung, Vorsorge
entries
designers
MDF board company
Providing professional solutions for decorative building material manufacturing clients(Finished MDF 、edgebanding)Europe
entries
designers